- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

بیا کاری کنیم ...

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ

بیا کاری کنیم ، 

تو دمی بِدم بر من 

و بگذار من دمی بدمم 

بر تو 

تا سبز شویم

اراسته شویم 

و

خشت نمانیم 


خشت بودن به چه کار ِ دنیایمان می اید؟...



نظرات  (۶)

عزیز دلم ..
ارزش ـش رو داش بیاد تو وبلاگ ـت هم چقد .
پاسخ:
ای جانم :) مرسی از توجهت :*
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۷ صَـبـورـانهـ ...
آجر ـشدن درد دارد ولی بعدِ محکم شدن تازه می ـفهمی می ـارزید
پاسخ:
گاهی هم سبز بشی ازلای اجرهای محکم خیلی قشنگه دخترماه:) :*
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۱ صَـبـورـانهـ ..
این که این ـجا کم میای ، اذیتم میکنه :(
پاسخ:
ببخشید میدونم :( کم نمیام راستش هر روز چک میکنم ولی تایم رسیدگیم کمه... ببخشین نازک بانو :) اوکی ش میکنم :*
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۳ مهسا محمدی
میخوام برا نوشته بالا یه چیزی بگم
یه شب بهم گفت برو دیگه مگه خونه زندگی نداری تو ؟
گفتم خونه م سرمه ایه ، چارچوبش سفید ، گوشه ی امن پیرهنت ..
پاسخ:
اخ مهسا چی گفتی بهش .... ویرانم کردی ک دختر مه جبینم ... دیالوگت باید ثبت شه انقدر ک مظلوم و بغض داره .... • 
سرمه ای :قلب
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۰ صبورـانهـ ..
رو پُستِ شصت ُ پنج کامنت گذاشته بودی ُ زیرش جواب داده بودم .. گفتم یادآوری کنم .. چون اینقد پُست رو پستام اومده ُ نیومدی، شاید کامنتتُ گم کنی .. :(

پاسخ:
اخ اره ببخشید دختر گل ... تو زندگی غرق شدم ! 
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۸ صبورـانهـ ..
ستاره هایی که فقط معنی ـشان را من ُ تو می ـدانیم
و مشاعره ی چشمانمان
:
گوش اگر گوش تو ُ بوسه اگر بوسه ی من/
بهترین راه تماسِ من ُ تو لب ـخوانی ـست

پاسخ:
اخ مث همیشه توصیفاتت خوب و بکر و نابن ! .. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC