- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

پالت رنگ عصرانه ام باش ..

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ب.ظ
یادت می ماند در خانه ی روشن ِ پرده لیمویی ِ وسط جمع ـمـان ، هر عصر را به یک عطر به یک بو به یک روش اختصاص دهیم؟ یک عصر بوی عطر چای هل بدهد یک عصر دارچینی باشد یک عصر دمنوش به دم کنیم یک عصر مخلوط آب و نعنا و لیمو و یخ.. و گوش دادن به صدای من که در حال خواندن قسمتهایی از کتابی که به تازگی خوانده ام و برایم جالب بوده..یک عصر دمنوش سیب..  یک عصر تابستانی اب هندوانه ی یخ در بهشت.. یک عصر کاهو سکنجبین.. یک عصر هم هیچ نباشد ، من باشم و بوسه و تو و دستانم... آن عصر را اسمش میگذاریم"آبیِ آرام ِ عمیق" . میدانی چرا؟ میخواهم آن عصرها را فقط لباس چین دار بپوشم موهایم را باز کنم شانه کنم و چمباتمه بزنم در اغوشت و تو بگویی برایم... در حالی که با یک دستت شمعدانیها را اب می دهی..و با دست دیگرت دست های مرتب لاک خورده ی قرمزم را در دست میگیری و از برنامه ی سفر ِ اردی بهشت مان میگویی... تا من لبخند کــشدارم را قسمتِ اردی بهشت های عاشقی کنم..


http://bayanbox.ir/view/5704572727483041961/mood-girl-boy-forever-love-hands-feeling-hd-wallpaper.jpg


نظرات  (۱۱)

نوشته ای پر از عطر و رنگ و حس های زیبا... :)
پاسخ:
ممنون از کامنت زیباتر ِ شما بانو ری را.. :)

مرسی برای حضورتون.. ^-^

کثاپط :( دل من بیشتر ک
زودی میام پیشت. شب ک میشه تو دیگه غصه نخور . خب ؟


*
چقد عصرتون دل انگیزه شما . سفرهای اردی بهشتی تون رو هر سال ادامه بدید و لابلای خوشی ه هر تیکه از سفرتون یاد من بیفتید هر بار. لبخندهات همیشه ب ادم میرسن :×

این عکس ه ورژن شماره دو اون عکس منه ک گذاشته بودمش. یادته ؟ ×لحظه هایشان را ما زندگی میکنیم انگار ! . :)
پاسخ:
:*

عزیزم^_^
اره یادمه... آخی..خی لی خوبن. جای دوتامون تو زندگی کن.
یاد بابالنگ دازت افتادم چقد دوستش داشتم...

چ عصرای دل انگیزی...
مهمون نمیخواین اون وسط مسطا؟ :)

انقد گفتی منم هوس کردم...کاهو سکنجبین...هوم...


پاسخ:
اخ عارفهــــــــ .. یادته ؟ آخ. اینجام بابالنگ درازم سایهــ انداخته آ:)
بهله بفرمایید چرا ک ن؟:*

آخ آخ.:*
میدونی ... همیشه فک میکردم به واقعیت هم باید حسودی کرد ... به واقعیت ها میشه اصن حسودی کرد ... یعنی مثلا دلت بخواد اون کفش قرمزه ی فلانی رو داشته باشی...
الان فهمیدم تو رویاها هم میشه حسود بود ... میشه الان من محکم دندونامو رو هم فشار بدم و دلم قنج بزنه از تصور این رویایی که نوشتی با کسی که باید باشه ...
میبینی ... انقد خوبی که باعث میشه به رویاهاتم حسودی م شه از خوبی ...
پاسخ:
شقــایـــــــــــق .. شقایق ِ دلم ....
عزیز دلم . تو چرا انقد قشنگ حرف میزنی اخه همیشه جانان؟ حسودی ـتو خوب میفهمم. اینروزای خوشرنگ ـرو ارزومه برای تک تکِ روزات بانو جانا :)
میشه هی همش بیای برام کامنت بذاری تو اخه ؟ :)
چقدر من چرخیدم تا رسیدم ب اینجاهاااااااا
اما چرخش ها نتیجه خوبی داشت....چقدر خوب ک اینجا هم دارمت عرفانه جون:)
من از اینستا نیومدم ها آدرس وبتو بعد ک اومدم اینستارو دیدم D:
تو همیشه ازخوبی ها و رنگی ها بنویس من تورو + بی نهایت شناختمت تو اینستا....

پاسخ:
تانری. تانری ِ زیبا...
اخی ^-^ مرسی از ذوق انرژی ـت خب جانا..

چشم.. و مرسی از انرژی ِ همیشگی ت ... که لبخند و روشنم میکنه :)
توام همیشه برام کامنتای درخشان بذار^_________^ ذوقم بده
http://s6.picofile.com/file/8250806768/07_Amirali_Bahadori_Khatere_128_.mp3.html
پاسخ:
:قلـ.ـب

عزیز دلمی خب :) چ خوشحالم از پر بار بودن آرشیوم توی اردی مون خب ^_^
ک گوشیمو از حفظ باشی.. [قلب]
پاسخ:
جـآن : ) :*



از بس ک بهترینی خب .. ک همشون زود ِ زود گذشتن !
واااااو !! جدی میگی ؟ :):)
خب از بس قلب ـــت نزدیک ه ب من ! ب ما :× ...
ک ی همچین حالت قلبی ه کامنتی ای برای پست بنی هم پیش بیاد :ایکس


+ مث اندوه بودن تو . تو ی اندوهی . اسم ـت . ذوق ـت . شب زنده داری هات. تو هر چقدر هم ک شاد باشی و مثبت منو ب سمت اندوه هدایت میکنی .ک همین اندوه بودنت رو چقد دوس دارم :*
پاسخ:
اخ ارهههههه یادته ؟ قلب 


واو چ تعریفی از من .... چقد میپسندمش .. عالی زیبا :گُل
اخ
اخ
اخ

*
به "ت" اخر اسمت ک سراسر کامنتت بغض بود . !!

راستی.
مکمل چه کلمه ی خوبیه برای شدت حس های موجود ک از سر وجود تو ب سمتم پرت میشن. مرسی...


+ Havaymntoi
پاسخ:
عزیـزم:)
:*

خودتُ بگو که مکمل تری که خب جان :*
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۹ بانو فرشته
چه پست دلنشینی
چه عصر اردیبهشتی دلچسبی
من فدا اون لاک قرمزت بانو..
وای دلم از این پستت پر زندگی شد ....:)
دلم تنگ شده بود برا پستات
پاسخ:
فرشته جـــــــــــــان ... :)
عزیز دلمم... دلم برای حضورت تنگ شده بود واقعا...

خدانکنه جانان...
دلِ منم برایِ شُما... :قلب

۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۰ بانو فرشته
کتاب تو تو پست بالا معرفی کردی نه
پاسخ:
بله جانا.. ^-^

کتابِ دست های خوک و استخوان های جذامی.. مستـور.
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC