- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

و قسم به باران ..

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ

یک لحظاتی هم هست مثل

زمانایی که بارون میباره، نمیدونم دقت کردید یا نه، ولی اون لحظه ای که چند دقیقه ای از بارش بارون گذشته و بارش همچنان ادامه داره ولی یک سکوت ِ خیلی نابی تو محیط برقراره... هر از چندگاهی هم صدای ماشینی که اب روی ِ زمینو میشکافه میاد... اون سکوت اون ارامش اون لحظات که باعث میشن بری پشتِ پنجره چشماتو ببندی نفس بکشی و چندتا جمله زیر ِ لب بگی، همون لحظه ساکتِ اروم رو دیدی چه خوبه؟ اندازه ی همون نابی ِ اون لحظه، خدا ارامش بباره به دلامون امسال..... :)

آخ،

و قسم به باران که دل شکستگان به ان پناه می برند...


~ اولین پست بهاری ِ 95 ..


نظرات  (۸)

و قسم به بارانی که... دلی را میشکند
خاطره ای را زنده می کند و اشکی را جاری... 

پاسخ:
اخ ... اخ ....دقیقا..
فدای این روح سبز تو بشم من ..
لحظات به نابی اون هوای بعد بارون..
اون هوایی که نفس کشیدن داره توش..
نیلو بیا لبخن پهنی بزنیم به 95
بیا خوش بین باشی تا اخر اخرشششششششش..
پاسخ:
فرشته بانو جانم ... 
خدا نکنه:) پهن پهن جااااناا

باران تویی جان دل

همون قد پربغض و ملتهب. همون قد ارام کننده روح ارزو

امسالت پر زندگی بشه ایشالا :گلب

پاسخ:
وای جان دلمه خب این ارزو ... # بگردم براش 😍 اخ اخ .... 
ایشالا سال وصال شما 🙏🏻💕
نیستی پنجره ها تر شده است وزن باران دوبرابر شده است...
گفته بودم عین بارون لطیفی دختر...
همیشه درگیر ارامش
پاسخ:
عزیزم ....

درست مثل خودت که بانو جانم *:

ایا من کار بدی کردم برگشتم؟ ایا کار بدی بود دوباره در بلاگفا برگشتم؟ :|
اخه اونجا راحتم چ کنم؟
خلاصه ک وشحالم هستی 
و اینک اگه دوست مشترکی داشتیم ک هنوز هست ادرسشو بدی مچکرررم
و اینک باز هم پست لاولی :))
پاسخ:
عارفـــــــــــهـــ دختر جان ِ دلم... نه کار بدی نکردی اونجا سرزمین نیاکانی ِ بلاگی ماست ... خوش اومدی خیلی خوش حالتم : ) مرسی که اومدی خونه م و سی ام گذاشتی ُ باخبرم کردی بانو جان....
باشه میام میدم : )


برای پست پایین تو مگه عکاسی خوندی دختر ؟
من فک میکردم روانشناسی

پاسخ:
نه عزیزم عکاسی نخوندم... این ی متنه از کتابِ استخوان های خوک و دست های جذامی:) اره من همون روانشناسی خوندم. ولی با دنیای عکاسی م مقداری اشنام و دوسش دارم.... ولی عکاس نیستم. این مطلبم خوشم اومد چون جهان بینی ِ خاصی داشت.منبع ـشم که زیرش هست:*
بین منو دیروزم مغلوبه به پا کردی
پاسخ:
اخخخخ.....
صدای ریز بارون رو با دنیا عوض نمی کنم :)
پاسخ:
اخ..
عالی ه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC