- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

و قسم به ارامش دستانت ..

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ
دستانت را،دستانت را بسیار دوست دارم....
 اما برای دو دست چه رسالتی می تواند بالاتر از در اغوش کشیدن معشوق باشد ؟ یا بهتر بگویم مگر هدفِ خلقت دست ها، چیزی بالاتر از اغوش بوده؟
راستی، گفته بودم؟
من دست هایت را بیشتر از کلماتت دوست دارم.
و از دستانت بیشتر،
انگشتانت را..
انگشتانـت را ....

http://bayanbox.ir/view/5823822841921246708/100-2.jpg

نظرات  (۵)

چقدر قشنگ حس زیباتونو توصیف کردید
پاسخ:
ممنونم از حسن نظر شما... 
+ :(
پاسخ:
:*
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۶ رضوان ِ رضوان
نیلو ... نیلو ......
تو رو به خدا دعام کن خیلی .......
بابا رضا خیلی مهربونه ... دلم براش تنگ شده ... بگو شایسته میدونه باباش هر روز براش دعا میکنه و موهای دخترشو بی بابا نمیذاره..
پاسخ:
حتما شایی.. حتما... اتفاقا تو رو موقع نوشتن این پست یادم بود مهربون ترین...
حتما... میدونی؟ شاه، ضامن اهو بوده حما حواسش بهمون هست.... آخ.

یا امام رضا

غریب ترین

غریب نواز ترین

این کسی ک داره میاد پیشت همش قول داده ب فکر من باشه . حتی گفته بود فولی نیست ، اختیاری نیست ، اونجا ک رف بی هوا یاد من تو ذهنشه همش ؛ اما میشه دعای منم گوش بدی؟ میشه هواشو داشته باشی ؟ میشه دلش ک لرزید و اشکای ت این مدتش جاری صحنت شد قول بدی همیشه حواست بهش باشه ؟ مرسی ک این ماه بهمن پیش رو حداقل برای یکی از ما مبارک کردی . مرسی ک بغض امشب رو رهایی بخشیدی .. دوستت دارم . ای امام دل لرزه ها. 


پاسخ:
آخ که همیشه واژه هات قشنگترینن برایِ من....

 دومین بار تو بهمن متوقف میشیم درست مثل رویا
حضورت کنارم پر بود از حسای تکرار نشدنی 

پاسخ:
هوم.....


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC