- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

موزیک هست،کلمه هم هست، تو نیستی!

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ

آخ کی میشود بنشینم روبرویت قبلش هم یک لیوان چای برای هر دویمان ریخته باشم بعد یک موزیکِ بی کلام را پلی کنم و بنشینم و برایت صحبت کنم.. بگویم از معجزه ی نُت ها.. از معجزه ی کلمات.. بگویم فکر نکن تمام ان پاییز را تو کنارم نبودی... بودی مثلا در فلان موزیک در فلان خیابان.. تو بودی. بودی..بودی.. در گوشهایم.. لابلای دستانم.. و کلماتی که پر حرارت از لبانم خارج می شد. تو بودی اما نبودی... میگویی چطور؟! مثلا اتوبان صدر را نشانت می دهم و میگویم" اینجـا را می بینی؟!.. تمام بالا به پایینش را.. پایین به بالایش را الکی ِ سیاوش را پلی کرده ام.. و "تو" را لابلای لحظاتم را جا داده ام.. ولی عصر را نشانت بدهم بگویم ببین اینجـآ را تمام اینجا را میثم ابراهیمی گوش داده ام و به این فکر کرده ام که باید باشی ولی نبودی.. تو هیچ وقت نبودی اما یک روز خواهد رسید که روبرویت خواهم نشست و چای خواهم ریخت و برایت خواهم گفت از معجزه ی نُت ها در تک تکِ لحظاتم.. که در اخر لپم را بکشی و بگویی"برای منم چارتار یعنی "تو" " و یک لبخند شیرین بچسبانی رویِ لب هایم...و ناگهان رویمان را برگردانیم، ببینیم موزیک بی کلاممان تمام شده است... و باز ریپلی.


~ موزیک ها، همیشه یک معجزه پشتِ پلک های خود پنهان کرده اند. مثلا این قدرت را دارند که یک ادم را از زیر خروارها خاک در چند صد سال قبل بیرون کشند و به لحظاتِ حال آورند.. چه رسد به تو؟ تو که در قلب من ته نشین شده ای... به حال کشیدنت کار سختی نیست. کافی است به چشمهایم نگاه کنم.. به دستهایم..به دستهایم..به دستهایم...


نظرات  (۱۰)

۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۳ بانو فرشته
موسیقی روح ادم رو از زمین به اسمون میرسونه ..
.
.
.
میتونه تو یه لحظه خاص انقدر روحت و بالا و پایین بکشه و سر از هر جا که دلت میخواهد در بیاره ..
.
.
.
بهترین ها برایت در راه باشد
پاسخ:
مرسی... دقیقام همینطورررره :) 
به به ِ چقد وبتون خانوم . چ خوش سلیقه اید شما خانوم. با من دوست میشید؟

سلام :)
-اومدم بگم چارتار همیشه بقیه رو یاد تو میندازه.. حتی اگ نمیگفتی. یا سیاوش ُ الکی ش ب یاد تو و تهرانن همش. کافیه فقط تو رو شناخت.

پاسخ:
وای ارزوی من عزیز من . تو ک تو نقطه وسط قلب منی اخه ❤.. مرسی دختر 
وای چ ی جوری شدم ... اخ عزیزم عزیزم عزیزم... 
تو ک نزدیکترینی اخه
حالا که من برگشتم بلاگفا شما نیستین .. :(
پاسخ:
عههههه برگشتی بلاگفااااا .. ب سلامتییی :)) ما دیگ بهش اعتماد نداریم اخه... خوشحال شدم برگشتی... کاش هیچ وقت انقد بد نمیشد!
and I wonder if I ever cross your mind
for me it happens all the time

آخ، اون روز! چه خوبه اون روز!
پاسخ:
اخ ..... چ روزیه... باید هی ریپیت و ریپلایش کنم ... :)
+درا نمیتونم اینجا بنویسم:(
پاسخ:
چرا نمیتونی دخی؟ ..

اینجا گل نداره بفرستیم ؟

پس من واقعا نمی تونم با بیان کنار بیام سر این قضیه :)

 

به رسم بلاگفا [گل]  :)

پاسخ:
اخی یادمه گل میذاشتی حسین .. :)
مرسی [گل]
فن تشخیص نم از چهره ی گریان سخت است....
.
.
.
مث لال بودن های همیشگیم که خودت میدونی پشتشو این بارم خودت میفهمی
همیشه درگیر ارامش بانو ی جان
پاسخ:
آخ ...

میفهمم ...

بوس بهت جان من آخه :*
فدای درک کردنات بشم ک گوله گوله شدن ُ ریختن رو لپ :(

- دلتنگی ها رو بردار ک هیچکی اشکامو نبینه
ک دلیل تب خالمو هیچکی از تو چشام نخونه
از بس ک اخه شبا درد داره همه چی..

+
عکستو بگو !!!! چ احساسی بم داد اخه . وای انگار ک تو نطفه بخوای خفه ش کنی و هی بغضارو چنگ چنگ بریزی تو آب!! و تمومم نشن !
:درد .. آخخخخ.. آخ ...
پاسخ:
آخ ...

که کشتی من ُ تو ..

مث گریه های شبونه س وقتی جلو دهنتو گرفتی کسی نشنوه هق هق آتو .. جیغ های خفه شده. :درد
مرسی که فهمیدیش.
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۵ پـ َـریـشــان
چقدر خوووووووووب بود این عرقآنه!
:)
پاسخ:
مرسی عزیزمممم .. :) خوشحالم ک خوشت اومده .. مرسی از حضورت
با اجازه دنبالتون میکنم
پاسخ:
باعث افتخاره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC