- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

و من باید حتما انروز صدایت را ببوسم ..

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

یکی باید باشد ، که خیلی دوستش داشته باشی که موزیک های مورد علاقه ات را از بـَر باشد  .. که هی برایش بلند بلند بخوانی :"من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری .. دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری" یا بخوانی " من فقط عاشق اینم حرف ِ قلبت ُ بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی کهنمیتونم" ...

و او هم در جوابت بلندتر بخواند:" من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام..،کار و بار زندگی ـمو بذارم برای فردام.."

یا بخواند که :" من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافه م بشینم ی گوشه ی دنج ،موهای تو رو ببافم"

بعد تو دلت هی برود برای صدایش.. بلند شوی بروی صدایش را ببوسی..

یا حتی برداری صدایش را  و ببری با خود ، تا  خشکش کنی لای دفترت.. تا بماند برای روزهای مبادا..

:)

http://s2.picofile.com/file/7882364080/u_r_my_personal_wow_pass_key_by_dopestars_d463nz2.jpg

                                                                                                          دخـت ـجـوزا - 06/12/92

                                          

× کسی باید باشد تا با او گم شوی در لابلای موزیک ها .. عاشقانه ها.. عکس ها .. متن ها.. :)


برچسـب ـهـا :
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۶
عرفانه میم

از حس نوشت هایم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC