- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

باور کن ، جای من در این دوره ی زمانی نیست !

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ب.ظ

میدانی ؟ من هنوز هم خیلی فکرمیکنم .. زیادتر از انچه که بتوانی فکرش را بکنی .. انقدرفکرمیکنم که دیگران باید یادم بیاندازند که ازفکرهایم بیایم بیرون .. جای من در همان سی - چهلسال قبل است .. در همان دوره ی گردسوزهادر خیابان ها در زمان بی برقیها .. در زمان بودن ِکرسی ـهـای زمستانی..شلوارهای جین تازه به بازار امده ..کاغذهای کاهی پیچانده شده دورمیوه های رنگارنگ پدر ..ترمه ی مادربزرگ..اجیل های گره زدهشده ی گوشه ی روسری مادربزرگ..عینک پدر بزرگ..بادبادک های کاغذی..فرفره هایرنگی .. بازی باکش..لـی لــی..بازی با کارت های فوتبالی برادر..خریدن چسب برگردون..دفتر های بدون حاشیه.. و من باز فکر میکنم بهنامه های یواشکی..تمبرهای رنگارنگ..سرخُسفیدشدن پسر یا دختر همسایه هنگام پرسیدن حال ــِشان .. بهدرخت انار و سیــب.. بهپیپ پدربزرگ.. بهسماور نفتــی..برنج ذغالی..سیبزمینی تنوری.. یا نه اصلا بیا یک طور دیگر به قضیه نگاه کنیم که جای من در همانهفتاد سال بعدباشد که فکرها بازتر شود ماشین های پرنده ی بدون ترافیک امده باشد مثلا ،لپ تاپ ِ نوری امده باشد مثلا ، تحریم ها حالشان خوب شده باشد ، گذاشتن نام "امیر" ِ تنها روی فرزند پسر مجاز باشد ..اجبارهامحو شود .. زوج و فرد کردن ادم ها تمام شود .. اصلا همه ی این لپ تاپ نوری ها و ماشنین پرنده ها مال خودت عزیزم فقط یک طور باشد کهمن  و ایرانمارام زندگی کنیم ..  هوا هم تمییز باشد .. تمیز تمیـــر ..  مثل اینه .. تو باید در یکی از این دوران ها باشی.. من نمیتوانم تو را در "امروز" ها دوست بدارم بیا و به من قول بده من را میبری در سی - چهل سال قبل یا در هفتاد سال بعد ، و بعدتر عاشقم میشوی .. میدانی؟میخواهم ارام باشم وقتی هستی.. نمیخواهم انقدر فکر کنم که سلول های خاکستری مغزممتلاشی شود ومولکول های هوازی روحم (!)از بین برود.. نمیخواهم انقدرفرق هایم را با هم نسلی هایم حس کنم  .. نمیخواهم مدام بشنوم " تو چقدر خاصی " .. " تو اصلا مثل بقیه هم نسلی هات نیستی " و مدام یادم بیاورم که عجب دوره ای را برای جوانی کردن انتخاب کرده ام! من میخواهم "همه" ام را به پای ــَت بریزم .. پس قول بده بیایی و من را ببری با خودت.باشد؟ 

                                                    

http://s3.picofile.com/file/8101023892/476aa6d229d92006a98615d0cc3ec013.jpg

                                                                                  دخـــت جـــوزا - 07/09/92

                                                                               در یکی از شب های ابان ماه

                                                                                         هنگام برگشت از دانشگـاه

                                                                                                     داخل نــُت گوشی.

 

× هنوز عکس فردین به دیوارشه

                هنوزپرسه تو لاله زار کارشه

حواسش توسی سال پیش گم شده

                               دلشزخمـی حرف مردمشده ..

[ رضــا یزدانی ]

 

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۷
عرفانه میم

از حس نوشت هایم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC