- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

لیوانهایم بهانه ات را میگیرند..

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ

سخت است که  اینهمه چای درست میکنم از نوع سبز سبزش یا سیاهش یا گل گاو زبانش یا...  ، امـا تو نیستی که مثلا بگویی : "این چای ها هیچ جای دنیا نیست.. بوی خودت را میدهد .. مگر چه میریزی درچای هایت ؟" و من جواب بدهم "سهمی از احساسم را" و تو لبخند بزنی لپم را بکشی و لیوان دیگری را پر کنی.. :) سخت است تو نیستی..  اخر من نمیدانم جواب ِ لیوان هایمرا چه بدهم (!) ، وقتی مدام دلتنگانحنایدستهایت میشوند..

 

× تو مثل چای های کوهی،شیرین، و مثل چای های سیاه لذت بخش و مثل چای های گل گاو زبان ، ارامشبخش و مثل ِ چای های سبزخوشرنگی.. :) .. این را "ندیده" ، میدانم :) ... باور کن :* ..

× تو برای من مثل عدد "هفـت" ِ دوست داشتنی ام خاص ُ خوشایندی.. :) .. 

 

                                                                                                    دخت جوزا - 07/07/92

 

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۷
عرفانه میم

از حس نوشت هایم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC