- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

عطرها..موزیک ـهـا..

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

یک وقت هایی ، یک چیزهایی ،   هیچ وقت ِخدافراموش نمیشوند .... مثل بعضی بوهای ِ خاص..  بعضی بوهای ِ خاص .. بوی بعضی اغوش ها مثل اغوش مادر ... بوی ِاغوش دوست داشتنی های ِ زندگی اَت.. بوی کبریت سوخته.. بوی ِبارون.. بوی ِنوزاد .. بوی ِپودر ِ بچه.. بوی بعضی شامپوهای نوستالژیک مثل شبنم.  بوی ِ بعضی عطرهای ِ خاص ّ و خاطر انگیز.. بوی ِهیزم های سوخته در اتش، بوی ِگل های یاس ُ مریم. و .. و .. و ..

مثلا بعدتر ها می آیی سال ها وقت میگذاری برای ِ فراموش کردن ِ یک چیز یا یک ادم که با بوی ِ خاصی در ذهنت ثبتش کرده ای  بعد با یک "بو" دوباره پرت میشوی در همان لحظه ها .. اصلا نمیفهمی چه شد .. فقط میبینی  اشکـ از گوشه ی چشمانت سرازیر است ..  اصلا نمیفهمی چه شد فقط به خودت می ایی میبینی هی مدام داری اینطرف ُ انطرف را بو میکشی که بفهمی این بو از آن ِ کیست ؟ که اسمش را بپرسی .. که دست ِ اخر بعد از پیدا نکردن های ِ احتمالی زیر لب بگویی "اه  . لعنتی. " و بعد مدام بیشتر ُ بیشتر بو بکشی تا عطر را در داخل بینی اَت ذخیره کنی مثلا .

به نظر من انقدری که "عطر" ها،ادم هارا در ذهن تداعی میکنند ،"موزیک" ها اینکار را نمیکنند ..

 برای ِ من "عطر" هاقاتل ترند..

http://s4.picofile.com/file/7830656127/64.jpg

 

و مثلا من از ان دسته ادمهایی هستم که ادم ها  و خیلی چیزها را  با" بو " هایشان یاد آوری میکنم .. بعد اگر ان ادم هانباشند و من جایی ان "بو" ها را استشمام کنم .. دیوانه میشـوم ..

مخصوصا اگر ان ادم ها  یا ان چیزهای غیرقابل دسترس ِ امروزم ، جزو ِ "دوست داشتنی" های دیروزم باشند ، دیوانه تر میشوم ..

فکر دل ِ این دخترک را بکنید ، قبل از اینکه عطرتان را بردارید و جایی را نشانه رفته ُ اسپری کنید ،  

و اگر میخواهید یک روز دیگر برایش نباشید ، لطفـا در دیدارهایتان با او "عطر" نزنید .. فکر دل ِ این دخترک را بکنید .. محض رضای خدا! 

                                             



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۱
عرفانه میم

از حس نوشت هایم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC