- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

هرکسی باید یک کلبه داشته باشد!

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ

مثلا  ادم باید  یک کلبه  داشته باشد که دور از همه جاباشد ..دور از همه کـَس..  فقط خودت باشی ُ خودت .. گاه دوست داری هیچ چیز جز "سکوت" نشنوی .. باور کن!  مثلا یک روز بروی بنشینی گوشه ی اتاق ِکلبه ات ، یکی از کتاب های مورد علاقه اَت را هم برداری ، بعد یک  لیوان چای هم برای خودت بریزی با کمی قند. هوا هم خنک باشد ، پنجر ه ی ِ اتاقت را باز کنی ، کسی هم نباشد بگوید " سرد است ، ببند " . و کسی هم نباشد بگوید " دیروقت است ، نمیخوابی ؟ " اصلا باید تنهای ِ تنها باشی ، هیچ کس در آن خانه نباشد که چیزی به تو بگوید .. اصلا باید نام ِ آن کلبه را کلبه ی تنهایی بگذاری.. حتی اگرآن روز "او" یی هم داشته باشی.. باید چند روز از او هم دور باشی.. تا مثل مادرها دنبال ِ بچه ی گم شده اَش بگردد .. و وقتی پیدایت کرد قدرَت را بیشتر بداند ..

میدانی که ؟!

من از عادت و یک روال ِ تکراری متنفـّرم حتی اگر ان روالیکدوست داشتن ِ عادیباشد . .. پس نباید تعجب کنی که گاه این دخترک را در ان کلبه پیدا کنی یا اصلا هیچ جا پیدا نکنی..  .. و اتفاقی ببینی اش در حالی که کنار یکپنجرهنشسته ، و چند کتاب دورش پخش شده .. چند فیلم انطرف تر افتاده  .. لیوانهای ِ چای اش روی لبه ی پنجره ردیف شده ...

بعد تو باید ارام ان گوشه بنشینی هیچ نگویی ، هر وقت خودش سرش را برگرداند .. پیدایت کند .. اری .. گاه باید کمی هیجان ِ دوست داشتن به این دخترک تزریق کنی.. و ارام بیای در گوشش بگویی :"سک سک" .. یک لبخندخنک بزنی بی هیچ حرفی بروی دو چای سبز بریزی بیاوری ُ بگویی " خب ؟ تعریف کن ! " در این چند روز چه خوانده ای .. چه دیده ای . چه کشف کرده ای .. بعد  اخرش خودت را مظلوم کنی ُ بگویی " دخترک دست نیافتنی من ! تو هیچ میدانی بر من چه گذشت ...... ؟ " و من دستم را جلوی دهانت بگذارم ، که هیچ نگویی.. رویم را برگردانم .. ارام در امنیت ِ تنت جایـَم بدهی .. و لبخند بزنیم ..

تو دیگر باید عادت کرده باشی به "عادت نکردن" ِ من !

بالاخره من هم یک روز میروم .. میروم ُ در ان کلبه زندگی اَم را اغاز میکنم .. روزی که شاید دور، ولی نزدیک است .. از دنیایتان خسته اَم ادمها .. دیگر جایی برای من نی ـست ..

شاید دوباره هم را دیدیم .. در همان جایی که میگویند "کوه هم به کوه نمیرسد.. " ..

کاش زودتر برسد آن روز که بروم و این "عادت" و "جبر" را از رنگ ُ روی این "من" بشورم  ..

و بازگردم ..

                                                                                                         http://s4.picofile.com/file/7821033545/30.jpg

راستی

تو فقط حق داری دنبال ِدخترکتبیایی ُ بس !

 

                                                                                       دخت ِ جـوزا - 31/04/92

 

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۱
عرفانه میم

از حس نوشت هایم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC