- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

توی من

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ

فکر هایم از اینجا شروع شد که امروز زل زده بودم به روبرو ، از قضا یک دختر ُ پسرهم ان روبرو بودند .. سرشان در گوش هم بود و یواش پچ پچ میکردند ُ میخندیدند .. گاهی هم اتفاقی نگاه هایمان به هم برخورد میکرد و هر کداممان سعی میکردیم یک طوری جلوه بدهیم که انگار اصلا هم به هم نگاه نکردیم..

 مثلا به نام ایستگاه نگاه میکردیم :) .

"ولیعصـر" .

و باز هم انها حرف میزنند ُ من هم سعی میکردم که خودم را با گوشی اَم سرگرم کنم که نکند بازنگاه هایمان به هم برخورد کند .. . کسی چه میداند ؟! من عاشق ِ آن ژست ـشان شده بودم ، که مثلا ان پسر یک طوری دور دختر را گرفته بود که میخواست به همه بفهماند آن دختر با تمام عشوه ها و ناز و اداهای ِ خاصـّش مال ِ خود خود ِ اوست ..

گویی درحصار مالکیت ـش خفه اَش کرده بود با یک حالت ِ خاص آن هم در داخل مترو ..

وکسی چه میداند که منظورش را به خوبی رسانده بود به اطرافیان ؟!

اصلا ادم دلش میخواست از حسشان عکس بگیرد ..

 

فکرم را از انها میگیرم و می آورم سمت ِتو.

تویی که نمیدانم اصلا هستی یا نه . نمیدانم اصلا خدا "تو"یی برای ِ من کنار گذاشته است یا نه..

و واقعا هم اگر کسی بتواند من ِبد قلقِ دست نیافتنی را بدست بیاورد ، بس هنر کرده ـَست .

داشتم فکر میکردم که مثلا با تو در یک جای خالی ِ خیلی بی ربط ، و سر یک موضوع خیلی ساده اشنا میشوم ..

من بحث میکنم ، تو بحث میکنی ..

و بعد خیلی الکی الکی با هم اشنا میشویم ُ تو مال من میشوی ُ

از فردایش هر کاری من دوس داشته باشم میکنی مثلا همیشه ته ریش میگذاری . .

من هم

خیلی الکی الکی تر ، عاشقت میشوم !

میشود به همین سادگی بیایی ؟!

باور کن ،عشق به همین سادگی ـست ، کسی انطرف نشسته ـست ، سرش را از روی میز بلند میکند ُ توعاشقش میشوی ..

 

بعد که آمدی ، خودمان میرویم ، داخل مترو پچ پچ میکنیم میخندیم ،

کمی انطرف دختری به ما زل بزند ..

و نگـآه هایمان به هم برخورد کند ....

و او نگـاهش را بدوزد به نام ایستگاه :

"ولی ـعصر"

انگار که رازی نهفته در این ولیعصر لعنتی ،

هر کس به انجا میرسد .. "دل داده" برمیگردد ..

 

آری ، یک تویی باید باشد ، آن هم در عصر هوا کردن ِبالـُن های رنگی..

که من سرم را بیاورم بالا ،

و خیلی الکی ، عاشقم شود !

آری ، باید " تو " یی باشد ، اینقدر شاعرانه ..

باید "تو"یی باشد

دقیقا مثل همین اهنگ ساکت ِ رستاک" خاص " :

Click

                                                                                                                دخت ِ جـوزا - 11/04/92

+ پیشنهاد ِ جدید من : فیلـمـ ِ " "گذشتـ ه" اصغر فرهادی .. حتمـا ببنید ..

 + فردا ، وبم دو ساله میشود .. وب ِ کوچکم !دوست ـت دارم ، تولدت مبارک :*

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC