- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

دست خط 68

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

کاش میشد قاضی ِ

پرونده ی ِ "نبودن" ـهـایت

من باشم ،

و حکم را حبس ابد اعلام کنم ،

حبس ابدی در جای جای ِلحظاتـَم

و تو هیچ ـگـآه

متوجه نشـوی که شاکی ِ خصوصی ات همان قاضی ِ پرونده ات بوده.. .

 

 

 

 

احساسـم نوشت:

 

 

+ گاه ،مغز انرژی های ِ درونم را باید

به مارهای ِ "درد" هایی بدهم که رویشانه هایم

لانه کرده و بی جهت ناله سر میدهند ،

ساکت میشوند امـّا نمیدانند ،

که انسان ،بی مغزهم مگر میشود؟!

 

 

آیکُن های اِمیلی

 

 

 

+کلافه ام درست مثل پیرمردی که هر چه سعی

میکندتابلوی ِ روبروی ـَش را بخواند ،نمیتواند ..

 

 

آیکُن های اِمیلی

 

 

 

+احساسمان برود ، فرو بریزد ،

سرش به سنگ بخورد ،اتش بگیرد ،

بسوزد هـم ، دیگر "ریز علی" ای نیست

لباس ـش را بدرَد و آلارم نزدیکی به خطررا هشدار بدهد ..

[این روزها همه به فکر خودشانند]

 

 

 

 

+ گـه گاه دلم  هوس میکند..

استخری باشد و من وغرق شـُدن..

 

 

آیکُن های اِمیلی

 

 

 

+ میشود پروازکرد

اگر داخل قفس ،

با هم زندانی باشیم!

آسمـان، میشود همان ِابعاد ِ اغوشت..

وپـَر پرواز هم احساس ِ مـَن(:

 

 

آیکُن های اِمیلی

 

 

 

+میبوسمـت،

و توتشنج میکنی ، از اینهمه احساس

که42 درجه را هم رَد کرده است..

 

 

 

 

 

+زنده ـگـی،

یعنی من و تو  ،

وقتی مامیشویم!

 

 

 

آیکُن های اِمیلی

 

 

 

+صداهـایـم را،

با دقت نگاه کن،

و چشم هایم را بلند بشـنـو،

و دستانم را مطالعه کن

آن هم با صدای بـُلـند ..

 

 

 

آیکُن های اِمیلی

 

 

 

+ به قول ِ کاظمـ عزیز :

روز محشـر هم ، اگر سوی ِ جهنـّم بروی

یک نفر ضجـّه زنان پشت ِ سرت می آید...

 

 

 

 

+ویران کـُن

و از نو بساز من را،

خودم ،وام ِ فرسوده ـگـی اش را به تو میدهم

وامـَم باشد ،"تمـام خنده ـهـایم"

که نذرامروزکرده بودَم ..

لامصـّب !

خنـــ:)ــده هـایم قیمتی اند.. آخر خیلی نایاب بوده اند در زندگی اَم..

                                                               

                             

                                                                                                           دخت ِ جـــوزا - 24/03/92

 

 

آیکُن های اِمیلی

 

 

 

 

+ فیلم ِ "زندگی با چشمان ِ بسته" ، یکی از فیوریت ـهـای من :ایکس

درد ِ این رزهای بسیاری از دختران ِ سرزمینمان است ،

پیشنهاد من به شما تنهـا ،"دیدن"ـش است . :)

 

 

+ من ، یک عادتی دارم

اینکه دوست دارم تمـام فیلم و کتاب های ِ شاهکـار را حتماً حتمـاًداشته باشم،

باید چند صباحی که مانده بود به اخر عمـَرم ، یک ارشیو برای ِ خودم درست کـُنم .

:)

 

 

+ اینروزها تمام ِ سعی اَم را برای بازگرداندن ِانرژی های دورنم دارم .

دعایم کنیـد . به نیایشسبزتاننیازمندیم (:

 

 

 

+ یکی از جاهایی که حتمـا باید تو زندگی رفت ،

کافه ی نادریـست ،

که شنیده اَم

روزی پاتوق ِ بسیاری از شاعران ِ گرانقدر ما بوده ـست چون

نیما ، اخوان و ...

واقع در جمهـوری :)

 

 

 

+ چقدر دوست دارم بروم تهران گردی.. ولی هوا بس ناجوانمردانه ،گرماست :| .

 

 

و من چقدر حرف دارم باهاتون .. چقدر دوست دارم بهتون کتاب ُ مکان ُ فیلم ُچیزای ِ مختلف معرفی کنم :)

شما هم اینکار را بکنید .

از این به بعد اینکار را خواهم کرد :)

چطوره ؟

 

 

 

 

+عکسی با حس ِ خوب:Click

 

 

 

 

آهنگــــ . نـــ:

 

من ،خالی از عاطفه ُ خشم

خالی از خویشی و غربت

گیج ُ مبهوت ، بین بودن ُ نبودن

عشق ، اخرین همسفر ِ من

مثل تو من ُ رها کرد

حالا دستام مونده و تنهایی ِ من.

***

 

ای دریغ از من

که بیخود مثل ِ تو ، گم شدم

گم شدم تو ظلمت تـن ..

 

***

آه .. گریمون هیچ

خنده ـمون هیچ

باخته و برنده ـمون هیچ

تنها اغوش ِ تو مونده ، غیز از اون هیـچ..

 

***

ای مث ِ من تک ُ تنها ...

***

همه چی تویی ، زمین ُ اسمون ، هیـــــــــچ.

 

-خـالی / اِبـی-

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۴
عرفانه میم

از دل نوشت هایم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC