- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

- یک نفر ِ خوب..

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ب.ظ

دلم یک نفر را میخواهد

 

که فاصله ی ِ بین "دلم تنگ شده برایت" هایش

و "دارم می آیم دنبالت" هایش

فقط چند ثانیه باشد..

 

[نویسنده : نامعلوم]

البته با کمی ویرایش توسط ِ خودم!

 

 

دردهای ِ "سهم ِ امشب ـت"  را  به من بده  ،

و خودت برو ارام بخواب

بگذار ، دلم خوش باشد یک شب ،خواب ِ ارام داری !

[مخاطب دار]

 

 

+ بس نیست "درد" های مشترکمـان ؟!

خسته شدم آنقدر برای درد ِ دفن شده ی خودَم و درد تازه ی تو اشک ریختم در دلم..

[مخاطب دار]

 

 

+نفست باز گرفت ، اینهمه سیگار نکـِش..

 تو جدی نگیر ، ولی من نگران ِ اون پاکت های ِ توی کیفتم !

نگران ِ روزهایت هستم .. .

ولی تو جدی نگیر!

[مخاطب دار]

 

 

 

* مخاطب ِ این سه تای ِ بالایی با هم فرق دارن ..

سوال نشه لطفـا. مرسی.

 

*اشک های امشب، هم اضافه میشه به بقیه شب ـهـا .. میبینی ؟ هنوز هم اینطرف ِ شیشه ،باران است.

 

همدردی ، هم "بد" دردی ـست ..

 

* بعضی اشک ها را باید نوشت با تمام سردردهای چاشنی اَش هم که شده ،

 .. باید نوشت .. مثل ِ این پست .

تا هم یاد ِ خودت و هم یاد دیگران بماند که روزگارت همیشه هم بر وفق مراد نیست..

 

 

      

                                                                                                          دخت ِ جــــــوزا - 13/03/92

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC