- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

[ بدون ِ شرح ]

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

توصیه ی من به شماقبل از خواندن ِ این متن :

اول اهنگ ِ وب رااستاپ، و بعداین صفحـه را باز کنید درست وقتی پلی شد شروع به خواندن کنید .. .. با تشکر.

 

از زیر ِ سنگ هم شده پیدایـم کن !

دارم کم کم این فیلم را باور میکنم،

و این سیاهی ِ لشکر عظیـم ،

عجیب خوب بازی میکننـد  

در خیابان ها ، کافه ها ، کوچه ـهـا

هی جا عوض میکنند  

و 

 همین که سر برمیگردانـم  

صحنه ی بعدی را امـاده کرده اند . 

 

از لابه لای ِ فصل ـهـای نمـایش بیرونم بکـش .

برفی بر پیراهنم نشانده اند  

که آب نمیشود ..

از کلماتی همچون خورشید هم  استفاده کردم ، نشد !

و این ادم برفی ِ درون که هی اسکلت صدایش میکنند  

عمق ِ زمستان است در من .

 

اصلاً از عمق ِ تاریک ِ صحنـ ه پیدایـم کـُن !

از پروژکتورهـای روز و شب

از سکانس های تکراری زمین ، خسته ام !  

دریا را تا میکنم  

میگذارم زیر سرم  

زل میزنم به مقوای سیاه ِ چسبیده به آسمـان  

و با نوار ِ جیرجیرک به خواب میروم 

نوار را که برگردانند  ،

خــــروس میخواند!

 

از توی ِ کمد هم شده ، پیدایم کـُن  

میترسم چاقویی در پهلـویم فرو کننـد  

یا  

گلـوله ای در سرم شلیکـ  و  

بعد بگویـند :  

"خب ، نقشَت ، این بود"  

 

نویسنده : گروس ِعبدالملکیان  

 

 

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC