- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

دست خط 62

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۴۴ ب.ظ

سنگ ـهـا را به هم میزنم ؛

دل ِ تو جرقه میزند .... !

36664884325972279753.jpg

 

احساسم نوشت:

+زندگی ام راکبریت میکشم ،

تو اتش میگیری ..

اخر تو "زندگی" ام بودی !

 

 

+سیب ـهـای گاز زده را از روی ِ

زمین جمع میکند رفتگر ،

و زیر لب این را تکرار میکند :

چه تلاشی میکنید بیهوده ؟! دیگر از

زمین که بیرونمان نمیکـُنند...

 

 

+ دنبالت میدوم

برمیگردی باخشم، داد میزنی :

مگر نگفتم برو پی زندگی ات ،

مگر نگفتم برو پی ِ "خودت"؟

بغض میکنم ..

اهسته میگویم :

"زندگی ام" تویی ..

"من" ،تویی .

کجا بروم؟!

 

 elina-icons

 

عشق یعنی

 وقتی ازت میپرسن :

 دوس داری دلش بشکنه محکم تر از مال ِ تو ؟

 بگی : نه . خیلی درد داره اخه .. دردش میگیره . . .

 elina-icon

 

+بالامی آورمت ،

روزی دو بار ..

بعد "بالا اورده ـهـایم" را میخورم ..

روزی چند بار .

کسی را د یده ای "بالا آورده ـهـایش" را بخورد ؟!

هستند کسانی که با اگاهی ،دروغـهـا را میپذیرند ،

حماقت ـهـایشان را چند بار بالا می آوردند و بازمیخورند ..

چون  همیشه پای یک "احساس" در میان است ...

 

 

 

+ سن به  آن عددی که  در شناسنامه ـهـاست ، نی ـست ،

سن افراد را باید از رویسفیدی مو ـهـایشان،،

از روی چشمان ورم کرده ـشان ازاشک، از رویلرزش دستانشان

حساب کرد !

چه بسا کسانی که بیست سال بیش ندارند

اما قد مادربزرگت تجربه و زخم دارند در قلب ـهایشان..

 

 elina-icon

 

 

+ سر  روحت  را که ازتن جدا کنم ؛

میشارم حلقه ـهای درون مغز روحت  را

آن وقت است که میفهمم درد ـهـایت را .

به حرف که نیست ...

به همان "رشته های عصبی" ای ست  که هر روزه

هزاران درد را به مغز روحت منتقل میکنند...

 

 

 + به قول کاظم بهمنی  عزیز :

 عقربی را که خودش را زده ، زود است ملامت

 تیشه بر سر زدن سنگ شکن فلسفه دارد ... !

 elina-icon

 

+گره ـهـای انگشتانتراکورمیکنم ؛

وقتی به انگشتان من گره بخورند. ... !

 

 

+ من " نقش ـهـای بوم  رنگ روغن"  ِتونیستم

که  هر چه قدر  دلت خواست من را طرح  بزنی ،

اخر سر باکاردک جمع ـم کنی ُ

بندازی ام دور.. !

 که یک طرح تازه بزنی ....

 

elina-icon

 

+آرامم... در اغوش تنهایی.ارام میگیرم ب لبهایش که هیچ ،

سخن نمیگوید .

 

+ این وسط سرما خوردگی رو کم داشتم ، اصلا حوصلشو ندارم :|

 

+دوس دارم ادمای خاص زندگیم ُ.. +افکـآرمو:)

 

+ گاهی ب خیلیـاتون زیاد فکر میکنم ،

ب درداتون .. حرفاتون حساتون . درد میکشم با بعضی ـآ حتی،

بعد حس میکنم جای ِ خالی خیلیاتون رو .

مثل یاسی . آذیـ ـن . میس هپی . لیلی . نیلوفر

و خیلیـآی دیگه که ج ایخالی ـشون بد میزنه تو ذوق .

ولی جاشونمحفوظه.امنه.

بضی ـآتونم زیاد خاموشید . دلم براسی ام ـهای بضی ـآ  تنگ میشه زیاد

و ازبودن اینایی که الان هستن خوشحالم !

 

بگذریم...

 elina-icon

 

+ ب در و دیوار اینجا چقدحرفاویزونه ... :)) :*

 

 اهنگـ ـــ  . نـــــ :

 

 جان ِ مریم ، چشماتو وا کن

 سری بالا کن ،

 درومد خورشید

 شد هوا سپید ..

 وقت اون رسید

 که بریم ب صحرا ..

 آی .. نازنین ِ مریم ..

ـ. جان مریم / محمد نوری –

 

چقدر ک این اهنگ دوس داشتنیه وخاطرانگیـــــــــز ...

 

 

..موندناتون پایدار.. !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۶
عرفانه میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC