- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

اتوبوس و من !

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۵۶ ب.ظ

صـبح  توی اون اتوبوس ... ،

اصلا تو حـآل خودم نیستم ی جـا پیدا میکنمُ میشینم ، سرمُ تکیه میدم به پنجره ،

هوا هنوز روشن نـشده درست ،گرگومیشه!

ب آدمای ِ اتوبوس خیره میشـم یکی بیداره یکی خواب ،

شیشه یخ ـه .. لپم ُ میچسبونم بهش محکمتر و  به اسمون خیره میشم ،

چقدر فکرم پر از واژه ـآی در هم برهمه .. نمیتونم جملشون کـُنم ،

اعصابم از دستشون خورد میشه فراریشون میدم بازم میدواَن دنبـالـم !

چرا نمیشینَن کنار هم جملشون کنم ب زبون بیارم ؟!

اوفـ ــــــ . ی مسیج باز میکنم مینویسم توش : سردمه ...

هیچکـس نی ـست تو کانتکس ـهـا که براش بفرستم .. /

میبندم ُ دیلیت میکنم !

دستام دور هم حلقه میشن ..گره ـآی انگشتام کور میشن  ....  گم میشن ..

چقدر بعضی آدم آ رو نمیشه از فکرت بیرونشون کنی

چقدر بعضی رفتار آدما عجیبن ..

و چقدر بعضی آ دوس داشنیُ خاصن ! ..

ب این فکر میکنم که چقدر من "فکر میکنم" .

73552433570257938575.jpg

اومممـ .. ذهنم چقدر خستس از فکر کردن . به این فکر میکنم که اگه ادم فکراش رو پیشونی ـش

نوشته شـن ، چی میشه ؟!

اصلا فکرای من رو پیشونی ـم جا میشه ؟! -

سکوت میکنـم ....

پنجره رو باز میکنم ، باد میزنه تو صورتم ... .

و بادسیلی میزنه باز ... و باز سیلی میزنه

 و من چشمامو بستم ُ دارم ب صدای دریای  ِ موزیکِ تو گوشم فکر میکنم !

و باز فکر میکنمُ فکر میکنم ... .

حتـّی ب کابوسای شب قبل .. به پینه ی دست پیرمرد روبرو..

هوا روشن شده .. روشن روشن.

دیگه الاناس برسم مقصد .. پـاشو دختر بسه .. ! -

 

- حسای شاید خاص بضی روزام زین پس ب دست خط ـآ و دیوارای اینجا سنجاق میشن -

- چقدر از رمزی نـَنوشتن ، لذت میبره این دختری ک من باشم -

به جز دست خطا بقیش رو بدون رمز مینویسم !

(:

 

 

 

 

 

 

 


برچسـب ـهـا :
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۴
عرفانه میم

از حس نوشت هایم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC