- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

یک نقطه ارامش

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

یه وقتاییم هست

تو خونه

که شامتونو خوردید خوابتونو کردید فیلمتونو دیدید کتابتونو خوندید.. کاراتونو کردید و اون تایمای خالی ِ هر کدوم از اعضای خانواده ست... صدای تی وی کمه.. هر کی یه گوشه داره فقط به خودش می رسه.. و بعد باز به یک بهونه ای که توی همون چند لحظه ی خلوت هم بهانه ش شکل گرفته باز دور ِ هم جمع میشین.. و صدای حرف می آد...اون تایما.. اون تایما رو خدا از هیچ خونه ای نگیره.. یکی از بهترین وقتای یک خونه همینه.. مثل اینکه از بالا تصویر برداری کنی و یه نقطه ی روشنِ خلوتِ اروم ببینی.. که ایمان بیاری بعد از سکوت، شکفتن ه ...

مثل نصف شب و نور ماه ُ صدای جاروی رفتگر.. حسی به همون نابی ای که یک خیابون تو اون لحظات تجربش می کنه :)

نظرات  (۸)

۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۰ رضوان ِ رضوان
چه توصیف خوبی :) :*
پاسخ:
خوب ک شمایی 💕🍃
حس خوبی داشت ها ... ولی فقط یه چیزی تو ذهنم رژه رفت :
خدا نگذره از اونی که یه همچین شکفتنی رو ازم گرفت
پاسخ:
شقایق ... شقایق ... میدونی قد ی دنیا دلتنگم برات ؟ 
 ک اومدم وبتو جای سی ام نداشتی 
اخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیز 
نگذره ولی ایشالا بهت برگرده زیبا بانو ❤️
سلام
ببخشید به شما پیام دادم، توی کامنتای وبلاگ من و اکسیژن مریم عزیز merolak وبلاگتون رو دیدم، ازشون خبر ندارید?وبلاگ ندارن جای دیگه?
ممنون و شرمنده
پاسخ:
سلام خواهش می کنم ... 
نه خبر ندارم فک کنم نمینویسن از وقتی ک بلاگفا ارشیوا رو پروند 
البته ک من نرفتم وبلاگشون و هیچ خبری هم ندارم 
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۹ بانو فرشته
دختر برا قلمت تب میکنم گاهی
چقدر توصیف گرمی کردی
خدا این لحظه ها تونو زیاد زیاد کنه
امین
پاسخ:
جااااان جاااان دل 
شرمنده میکنی ولی هر چه از دل براید لاجرم بر دل نیز نشیند .. 
برای خانواده ی محترم شما هم بانوی مهربان ... 
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۹ بانو فرشته
حس میکنم قبلا کامنت گذاشتم ثبت نشده
پاسخ:
چرا عزیزم هر چی گذاشتی ثبت شده و من تایید کردم که فرشته ی مهربونم ...
: *
پاسخ:
جااااان دلم نسااا :****
چه خوشحال شدم دیدمت اینجآ
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۹ رها مشق سکوت
چه حس خوب و لطیفی داشت خوندنش
برای منی که بیشتراوقاتم رو تنهام ، اون لحظه های خیلی کمی که در سال کنار خانوادمم، خیلی لذت بخشه این حسها و این لذت بودن کنار خانواده 
پاسخ:
ای جان ... ^-^ 
ایشالا ک اون تایماتون بیشتر شه 
ی خونه ک اندازه ی دستامونه ..


+
خوشی های خونگیتون مستدام !
:* .. دختر ب این خوبی دارن :)
پاسخ:
واااای این اهنگ کابوس منه ارزو بد باهاش خاطره دارمو اذیت می شم ... 
مرسی جان ِ دل
خوشیای شمام ^_____* 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC