- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

[ چالش کتابخوانی ]

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

دعوت شدیم به یک چالش خوب :) از طرف ِ نرگس ُ زکیه جانم.. چالش معرفی ِ کتاب.. که چه چالش ِ خوبی هم.. :) بنده کتاب ِ " نامه به کودکی که هرگز زاده نشد " رو معرفی میکنم که حتماً بخونین.. تقدیمشم میکنم به همتون.. من از خوندنش لذت بردم واقعـاً .

خود کتـاب:

( ترجمه ی یغمـا هم میگن خوبه برای این کتاب .. البته بنده نخوندمش این ترجمه رو ..احتمالا تو بازار نیسـت..  تو بساط دست فروش های انقلاب پیداش کنین ..  امـا ترجمه ی زویا گوهرین رو هم من خوندم خوب بود ، بد نبود .. تو بازارم هست )

تکه ای از کتاب ِ فوق العـاده اش :


برچسـب ـهـا :,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC