- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

من " تو " را به تمام لحظه هایم بدهکارم ..

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ

 تو به لحظه های من بدهکاری.. تو بهــ تمام لحظه هایی که می آیم بخش مدیریت وبلاگم را باز میکنم و میبینم نظرهایی را که برای بعضی پست هایم گذاشته اند بدون ِ درج ایمیل و وب سایت ، ونوشته اند"ایشالا همیشه ی همیشه با هم باشید" یاارزو کرده اند"عشقتان همیشهــ پایدار.."بدهکاری.. تو به ان لحظه هایی که زل زده امبه این نظرات و قلوپ قلوپ بغضهایم را قورت میدهم بدهکاری.. اخر انها چه میدانند اصلاً "تو" یی در کار نیست؟ اصلا انها چه میدانند که تو نیستی تا دستهایم را بگیری .. ببری تا اسمان.. تا مدام از لحظه هایم عکس بیندازی.. انها چهــ میدانند.. اصلاً تو چه میدانی بر من چه میگذرد ان لحظه ها منم و بغض و اینکه هیچ دسترسی ای ندارم تا برایشان توضیح دهم که تو نیستی.. نبودی.. که نیایند از این مدل ارزوها بکنند.. که هر سری بلاگم را باز میکنند به عشق من به توی نداشه ام غبطه نخورند.. به رابطه ی نداشته مان غبطه نخورند.. به عاشقی کردن های نکرده ی من غبطه نخورند.. اصلا تو میفهمی یعنی چهــ زل زدن.. بغض قورت دادن و اشک ریختن ؟ نه نمیفهمی.. تو بدهکاری به تمام این لحظه هایم.. بدهکاری به دستهایِ سردم.. به چشمان قرمز شده ام.. به دستهایم.. به دستهایم.. به دستهایم.. به تمام پارکها وسینماها و فیلم ها ندیده مان.. به تخت جمشیدهای نرفته مان.. به عکس های نینداخته مان.. به لباس های ست نشدهمان.. به صدای پر ذوق ِمن ان طرف ِ خط .. به تولدهای گرفته نشده مان.. به موزیک های گوش ندادهمان.. به چای سبزهای یخ کرده ام.. به تقویم سال 92.. به همه چیز .. اصلا به تمام کسانی که ندانسته برایمان ارزوی عشق پایدار را میکنند .. بهمن .. به من .. به من .. به من .. آه .. لعنتی.. به من..

باتوام..حواست هست؟

 

lace

 

× که هر شبهــُرمدستاتو به اغوشم بدهکارم ..

[ داریوش ]

 

× راستی ، من مدام نگرانت میشوم .. تو مدام نگرانم میشوی؟

 

                                                                                 دخــت ــجــوزا - 24/12/ 92


برچسـب ـهـا :,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC