- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

- کمی بیدار شو..

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ب.ظ

با تواَم !

کمی بیدار شـو

میخواهم با تو صحبت کنم

می آیی امشب چای ِسبزمان را سر بکشیم و بعدارام به رختخواب رفته ،

و چند سال بخوابیم ؟

بعد که بلند شدیم ، درست ُ حسابی از سرزندگیـمـآن را شروع کنیـم

بی دغدغه..

می آیی ؟

قایق ِ سهراب دم ِ درب ِ خانه چند وقتی ـست لانه دارد ،

صدای دریارا نمیشنوی که مدام ما را میخواند ؟ و دائم اسممان را صدا میکند ؟

من هنوز هم با اطمینان ُ محکـم ، میگویم که پشت ِ دریاها شهری ـست..

 

آیکُن های اِمیلی

 

و تو بهت زده نگاهم نمیکنی و انگار تو هم میدانی که پشت ِ دریاها شهری ست

 

راستی ،

من هنوز هم بلند بلند صدای ِجیرجیرک هارا ترجمه میکنم و به چاپ خانه هامیفرستم ،

تا همه از راز ِاوازشان بویی ببرند ،

و شصتشان خبر ببرد به کور سوی ِ مغزشان که زندگـی خیلی هم پیچیده نیست ،

زندگی شاید همیندرخشش ماهدر زیر چادر سیاهِشبباشد ،

شاید صدای

اواز ِ پیرمردی باشد که از کنار خانه ـمـان میگذرد

و شاید همینلبخندیباشد

که روی ِ لب هایم نقش بسته اَند

دستم را بگیر .

و ببر به اعماق ِدریا. . .

با همانقایق ِ سهـــراب

....

 

 یادت نرود که من تو راچشم در راهم شباهنگام..

 

 

آیکُن های اِمیلی

 

یادت هم نرود

کهچای ِ سبزهایمهمهتازهدم ـَند .

هر وقت که رسیدی اطراف ِکلبه ی رویاهایمتنها زنگ بزن

تا یک فنجان ، مهمانت کنم و

یک ورق پاره از پراکنده نوشت ـهـآیم را کادو کرده و به تو هدیه کنم...

 

آیکُن های اِمیلی

 

:)

 

                                                                                                 دخت ِ جـــــوزا - 09/03/92

 

 


برچسـب ـهـا :
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۹
عرفانه میم

از حس نوشت هایم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC