- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

دست خط 66

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ق.ظ

سخنـآنت را یک جا میخرد

و بااشاره شعر میکند ،

شاعری که ،

ازعشقت لال شده است ..

 

 

احساسم نوشتــــــــ:

 

+ خودت هم که رفتی

لااقل کسی را به کار

بگیر

بیاید گــَردِ "بودن هایت" را

یک ج ـآ

از تمام این کوچه ها جمع

کند و ببرد ..

 

 

elina-icons

 

+ کـاش کمی

یاد میگرفت از تو

"پذیرش" را ،

آن دخترکی که

بعد از تو ، تمام اغوش ها را پس میزد ..

 

 

 

+دریاچه بیرحمانه عشق بازی میکند

تا می ایی

غرقش شوی

"پس" ـت میزند ..

خاموش میکـُشد و

هیچ گاه  اعدام نمی شود ..

 

 

elina-icons

 

 

+ مثل تمام عابرهای این خیابان

تو هم توجه بهسبز بودن ِ چراغ

نکن

و رد شو ازدلـم..

من راننده ی تاکسی

نیستم که بد و بیراه نثاره ی راهت کنم ..

فقط دقت که کنی

میبینی کم کم چراغم قرمز میشود و

قرمز میماند

مثل همان هایی که در چهارراه ها خراب شده اند ُ

کسی از راه نمی اید

تا درستشان کند ..

 

 

+ برقرار باشیُ

سبـز..

مثل سبزی

حریر تن ِ درختان!

 

elina-icons

 

 

+میبوسمت

و میگذارمش همین جا

بعد ِ سال ها

تو بیا بـَرَش دار ..

بچسبان روی ِلبهایت ..

 

 

+پیچک میشود

"نبودنت" ،

و میپیچد لای بازوان ِ روح ـــم،

کسی چه میداند

چه جانی از من

میکــآهد ،

و خودش قد میکشد،

هر روز و هر روز !

 

elina-icons

 

 

+ چه برقی دارد

لبهایم

وقتی صیقلی اَش

میدهی!

 

 

+ دلم را داده بودم دست ِ تراشکار ،

که بتراشد ُ صیقلی اَش بدهد،

و فقط نگران ِاین بودم

که عاشق نشود ،

اخر "تو" به ان اُبــهت در

دلم جا

خوش کرده بودی!

 

 

elina-icons

 

 

+ میگویند قد راست نکرده ام

زیر بارغمت

امـا من میگویم

بید مجنونی شده ام بیا و

خنکـآی موهایم را دریاب ...

 

 

                                                                                            دخت ِ جـــــوزا- 8/2/92

 

 

دیالوگـ . ن :

- : (تفنگ به دست ) : جلونی ـآ .. ..

+ : آدمـآ همیشه وقتی قدرت ُ تفنگت و دستشونه

حرفشونو هر مدلی که باشه به کرسـ ی میشونـَن!

فیلـم : پـروانـ ه.

 

 

 

اهنگــــــــ .نــ:

میشه پرنده باشی .. امــــآرهانباشی .

میشه دلت بگیره ،

اسیرغصه هـآشی

***

  ترسیده باشی ازکــــــــــوچ،

اوج ـوندیده باشی

واسه ی مشت ِ دونه ،

اهلی ِ ادمـآشی .

  تو سایه ـهـآ بمونی

درگیر سایه ها شی ..

مفهومِ زندگیرو از یاد برده باشی ..

دلت بخواد دوباره از ته ِ دل بخونی

از ترس ریزش اشک

غمگین ُ بی صداشـی ..

-پــرنده / سیاوش و معین-

 

 

elina-icons

 

 

 

+ امتحانا داره شروع میشه ُ من .. :|

خدا ی حوصله ای ب ما عطا کنه والا :|

 

+ دلم کلی رنگی رنگی میخواد ازبوک سیتی

و کلی چیز میزای جالب انگیزنـآک ازپارکینگ پروانه! :(

 

+ نمایشگاه نزدیک ِ وذوق ِ من نمایان (:

 

+بدون ِ رمزنوشتن رو همیشه دوس ـداشتم .. قبلن منع ـم کردَن ،

الـآن بار برگشتم به گذشته :)

 

+اسم جدیدمـانرا هم عجیب دوست میداری ـم .

:*

 

- با تشکر ازحضوررنگارنگ ـتان. /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۸
عرفانه میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC