- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

_ همراه شو ! با هم سقوط میکنیم از لبه ی "بودن" به قعر آسمـان "هفتم" _

- سقـوط به بالا -

من لابلای تمام این سطرها ریخته ام ....
چندسال در بلاگفا نوشتم باقی اش را اینجا از سر می گیرم.(دختِ جوزای سابق)

پیوندهای روزانه

دست خط 64

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۲۴ ب.ظ

 

 

احساسم نوشتــــــ:

 

+ وقتی که دیگرنبودم  تو خودت ،

یاد "مواظب خودت باش ـهـایم" بیفت ..

آن روز دیگر

نیستم که ,

یاداوری اَت کـنم .. !

 

 

+ چقدر لحظه هـآ تنگ و تنگتر میشود ..

وقتی دلم بدون تو لنگ میشود ..

*تنگ در حد خفـگی..

 

 

+ نزدیک زمان جدایی میشویم ,

دستت رامحکمتر

فشـارمیدهـم ...

 

 

+ غرق میشوم

 دراحساست،و

غریق نجاتی نیست مرا .

 

 

+ازگلویت پایین نمیرود ,

مزّه ی لبهایی که سهم

لب هـای من بود ..

 

 

+دستانت که در

دستانم گره بخورد ،

کور بودن گره

ارزویم میشود ..

 

 

+فـانوس راهم

باش ..

وقتی در کوچه پس کوچه های

بی کسی

گم میشوم !

 

 

 

+پروازمیکنم

اوج میگیرم ،

ازکناره های وجودت،

تا خودخدا..

 

 

 

+ عده ای گرگ صفت ـند

درست

زمانی که حواسـَت نیست ،

میدَرندوجودت را

خونهای پیراهنت رالیس میزنند ..

که نفهمی انچه را که باید "بفهمی " ..

و انوقت

بعد ِ سال ـهـا ، به خود که می ایی..

میبینی

خودت باید "تکه های وجودت" را

از روی زمین جمع کنی ..

و آن ها سال ـهـاست که رفته اند .. !

تو مانده ای

و

یک "پیراهن وجود" که از هم دریده شده ،

و باید وصله بزنی ـَش.. !

 

 

 + ب قول کاظم بهمنی عزیز :

 توی دنیا هم نشد ،برزخ که پیدا کردمت

 می نشینم تاقیامت با تو صحبت میکنم ..

 

 

+آهن،

معرفتش بیشتر از "تو" بود ،

سراغش نرفتم مدتی ،

خودش

"زنگ" زد .. !

 

 

+غرق بوسه ،

در اغوشت اشک میریزم

ازاحسـاس..

 [اینو همه نمیفهمن]

 

 

 

+ خودم رو میسازم

اجر به اجـــر..

یک بار نه چند بار بد فروریختم

اشکـال ازپی  ِ سست ـش بود

شـآید!

 

 

 

 

+ میگذرونم .. ..

با رفیق های شفیقم "تنهایی" .. "تیک تاک ساعت"

و ..

خواب و رویا .. شاید هم کابوس!

 

+ یکی بیاددرسای منو بخونه ):

ی خرواره .. )): من مطمئنم بچه ـهـای کلاس

دارنمیخونن.. حداقل اونایی که رفتن شهرشون حتما

میخونن):

 

 

+ دوس دارم اینجای دکلمه ی علیرضا اذر رو که میگه

"خودکشی مرگ قشنگی که به ان دل بستم .. "

رو اینجوری بگم :

"زندگی مرگ قشنگی که به ان دل بستم " ... : )

[مخاطب: همه ی اونایی که زندگیشون مرگ تدریجی شده این روزا ]

خدا ؟ میشه به همه ی افرادی که مخاطب این نوشته اند ،

زنده ـگـی بدی نه مردگـی ؟

بهـارنزدیکـ ه .. ، بیایید به مثابه ی درختان ِ بهار ،

برای ِ اطرافیانمان دست بهاسمـانبرداریـم

تا مشکلاتشون حـل شه ..

 

 

 

 

+ شده یه اهنگ آیی انقدر برات خاطرن،

انقدر خاطرن که میترسیبری سمتشون ..

اهنگـی که پایین نوشتم یکی از اوناس.

 

 

 

 

 

 اهنگــــــــــ .نــــــــــ:

 عشق من و تو توی قلبـم میمونه ..

 لمس دست تو تویقلبممیمونه

 تو هستی با من تورویای شبونه

 فکر تو هستم با این دستایسردم

 

 وقتی تو هستی قلبماروممیگیره

 قلبم اروم میگیره ..

***

 روزهای با تو هرگز یادم نمیره .

***

 زندگی با تو بهتره ، میخوامـ عاشقت بمونم

 نگو حرف رفتنو ، بی تو من نمیتونم ..

 

-زندگی با تو بهتره / بابک رهنما-

 

* همیشه صدای رهنما ی حس خاصداره .. ی حسـی که توش گـُم میشم .. !

گـم ..  تا بی نهایت ..........

 

استثنـاً لینک ِ انلاین گوش کردن و

دانلودش رو براتون میذارم :

Click

 

 

قدم هـاتـان پـایدار.. .:*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۴
عرفانه میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
MeLoDiC